I варіант

Прізвище, ім’я: _______________________

1. Як зберегти гостроту зору? _______________________________

2. Що негативно впливає на поставу? ________________________________

3. У дорослому віці поставу виправити неможливо (частково) (підкресліть правильне на вашу думку)

4. Сколіоз – це: а) викривлення хребта вбік; б) викривлення хребта назад; в) правильне положення тіла (підкресліть правильне на вашу думку)

6. Короткозорість розвивається через: а) тривале напруження зору; б) достатнє освітлення; в) найчастіше з 5 класу (підкресліть правильне на вашу думку)

7. Як називають основний закон країни, що дає нам право на здоров’я та інші права? ______________

5. Підручники треба носити в ранці тому, що ____________________________

II варіант

Прізвище, ім’я: _______________________

1. Пригадайте, які права має кожна дитина? _____________________________

2. Де записані всі права дитини? _______________________

3. Дитина має право на споживання тільки тієї їжі, яка їй подобається? (Так. Ні. Підкреслити потрібне)

4. Кожна людина несе особисту відповідальність за збереження власного здоров’я і має право на любов і піклування? (Так. Ні. Підкреслити потрібне)

5. Як називають людей, що порушують права інших? _____________________

6. Чи порушують твої права, якщо пізно ввечері не дозволяють довго гуляти? (Так. Ні. Підкреслити потрібне)

7. Я зобов’язаний старанно вчитися, їсти що бажаю, гратися допізна, спати скільки захочу, ввічливо вести себе на уроці, не запізнюватися до школи, мати добру поведінку, слухати батьків і вчителів, не ображати інших, допомагати слабшим, немічним, своїй родині (Підкреслити потрібне)

7. Чи можна жити без будь-яких прав? (Так, Ні. Підкреслити потрібне. Чому?)

Прізвище, ім’я: _______________________

 

Інструкція: діти, у Вас намальовано у ряд 5 кіл, починаючи з найбільшого кола, потім менше, ще менше і т.д. У першому колі напишіть ім’я людини, якій повністю довіряєш і в будь-яку хвилину можеш звернутися по допомогу. У друге коло – ім’я тієї людини, до якої звернешся, якщо поруч немає першої людини. І так далі...

КОЛО ДОВІРИ:

Прізвище, ім’я: _______________________

 

Інструкція: діти, у Вас намальовано у ряд 5 кіл, починаючи з найбільшого кола, потім менше, ще менше і т.д. У першому колі напишіть ім’я людини, якій повністю довіряєш і в будь-яку хвилину можеш звернутися по допомогу. У друге коло – ім’я тієї людини, до якої звернешся, якщо поруч немає першої людини. І так далі...

 

1-й учень: Мама сонечко в сім’ї

Ми помічники її.

Мамам всім Ура! Ура!

Вся щаслива дітвора

 

2-й учень: Я навчаюся у тата

Молоток в руках тримати

Скоро буду майструвати

Бо навчаюся у тата

 

3-й учень: Ой бабусеньки рідненькі

Чарівниченьки любенькі

Ніжно вас ми обіймаєм

За турботу величаєм!

4-й учень: Мають руки золоті наші дідусі

Стругати, пиляти, ниву засіять.

Усе вони вміють

До них придивіться

 

Прізвище, ім’я: _______________________

 

Інструкція: Прочитайте вислови батьків (картки), поставте знак “+” біля тих, які допомагають зберегти та зміцнити здоров’я, і знак “-” біля тих, які шкодять організмові.

 

-З’їж ще кілька шматочків торта, він такий смачний!

-Не їж на ніч – це шкідливо!

-Ти занадто довго робиш уроки, іди погуляй!

-Поки не виконаєш усі завдання, із-за столу не вставай.

-Ходімо в неділю до парку, проведемо там весь день.

-У нас є цілий вихідний, повчимося додатково.

-Можеш гуляти з друзями дотемна, але щоб уроки вивчив і поїв.

-Не переживай, паління батьків тобі не зашкодить.

 

Прізвище, ім’я: _______________________

 

Інструкція: Прочитайте вислови батьків (картки), поставте знак “+” біля тих, які допомагають зберегти та зміцнити здоров’я, і знак “-” біля тих, які шкодять організмові.

 

-З’їж ще кілька шматочків торта, він такий смачний!

-Не їж на ніч – це шкідливо!

-Ти занадто довго робиш уроки, іди погуляй!

-Поки не виконаєш усі завдання, із-за столу не вставай.

-Ходімо в неділю до парку, проведемо там весь день.

-У нас є цілий вихідний, повчимося додатково.

-Можеш гуляти з друзями дотемна, але щоб уроки вивчив і поїв.

-Не переживай, паління батьків тобі не зашкодить.

 

Прізвище, ім’я: _______________________

 

Інструкція: Прочитайте вислови батьків (картки), поставте знак “+” біля тих, які допомагають зберегти та зміцнити здоров’я, і знак “-” біля тих, які шкодять організмові.

 

-З’їж ще кілька шматочків торта, він такий смачний!

-Не їж на ніч – це шкідливо!

-Ти занадто довго робиш уроки, іди погуляй!

-Поки не виконаєш усі завдання, із-за столу не вставай.

-Ходімо в неділю до парку, проведемо там весь день.

-У нас є цілий вихідний, повчимося додатково.

-Можеш гуляти з друзями дотемна, але щоб уроки вивчив і поїв.

-Не переживай, паління батьків тобі не зашкодить.