I варіант
Прізвище, ім’я: _______________________
1. Як зберегти гостроту зору? _______________________________
2. Що негативно впливає на поставу? ________________________________
3. У дорослому віці поставу виправити неможливо (частково) (підкресліть правильне на вашу думку)
4. Сколіоз – це: а) викривлення хребта вбік; б) викривлення хребта назад; в) правильне положення тіла (підкресліть правильне на вашу думку)
6. Короткозорість розвивається через: а) тривале напруження зору; б) достатнє освітлення; в) найчастіше з 5 класу (підкресліть правильне на вашу думку)
7. Як називають основний закон країни, що дає нам право на здоров’я та інші права? ______________
5. Підручники треба носити в ранці тому, що ____________________________
II варіант
Прізвище, ім’я: _______________________
1. Пригадайте, які права має кожна дитина? _____________________________
2. Де записані всі права дитини? _______________________
3. Дитина має право на споживання тільки тієї їжі, яка їй подобається? (Так. Ні. Підкреслити потрібне)
4. Кожна людина несе особисту відповідальність за збереження власного здоров’я і має право на любов і піклування? (Так. Ні. Підкреслити потрібне)
5. Як називають людей, що порушують права інших? _____________________
6. Чи порушують твої права, якщо пізно ввечері не дозволяють довго гуляти? (Так. Ні. Підкреслити потрібне)
7. Я зобов’язаний старанно вчитися, їсти що бажаю, гратися допізна, спати скільки захочу, ввічливо вести себе на уроці, не запізнюватися до школи, мати добру поведінку, слухати батьків і вчителів, не ображати інших, допомагати слабшим, немічним, своїй родині (Підкреслити потрібне)
7. Чи можна жити без будь-яких прав? (Так, Ні. Підкреслити потрібне. Чому?)
Прізвище, ім’я: _______________________
Інструкція: діти, у Вас намальовано у ряд 5 кіл, починаючи з найбільшого кола, потім менше, ще менше і т.д. У першому колі напишіть ім’я людини, якій повністю довіряєш і в будь-яку хвилину можеш звернутися по допомогу. У друге коло – ім’я тієї людини, до якої звернешся, якщо поруч немає першої людини. І так далі...
КОЛО ДОВІРИ:
Прізвище, ім’я: _______________________
Інструкція: діти, у Вас намальовано у ряд 5 кіл, починаючи з найбільшого кола, потім менше, ще менше і т.д. У першому колі напишіть ім’я людини, якій повністю довіряєш і в будь-яку хвилину можеш звернутися по допомогу. У друге коло – ім’я тієї людини, до якої звернешся, якщо поруч немає першої людини. І так далі...
1-й учень: Мама сонечко в сім’ї
Ми помічники її.
Мамам всім Ура! Ура!
Вся щаслива дітвора
2-й учень: Я навчаюся у тата
Молоток в руках тримати
Скоро буду майструвати
Бо навчаюся у тата
3-й учень: Ой бабусеньки рідненькі
Чарівниченьки любенькі
Ніжно вас ми обіймаєм
За турботу величаєм!
4-й учень: Мають руки золоті наші дідусі
Стругати, пиляти, ниву засіять.
Усе вони вміють
До них придивіться
Прізвище, ім’я: _______________________
Інструкція: Прочитайте вислови батьків (картки), поставте знак “+” біля тих, які допомагають зберегти та зміцнити здоров’я, і знак “-” біля тих, які шкодять організмові.
-З’їж ще кілька шматочків торта, він такий смачний!
-Не їж на ніч – це шкідливо!
-Ти занадто довго робиш уроки, іди погуляй!
-Поки не виконаєш усі завдання, із-за столу не вставай.
-Ходімо в неділю до парку, проведемо там весь день.
-У нас є цілий вихідний, повчимося додатково.
-Можеш гуляти з друзями дотемна, але щоб уроки вивчив і поїв.
-Не переживай, паління батьків тобі не зашкодить.
Прізвище, ім’я: _______________________
Інструкція: Прочитайте вислови батьків (картки), поставте знак “+” біля тих, які допомагають зберегти та зміцнити здоров’я, і знак “-” біля тих, які шкодять організмові.
-З’їж ще кілька шматочків торта, він такий смачний!
-Не їж на ніч – це шкідливо!
-Ти занадто довго робиш уроки, іди погуляй!
-Поки не виконаєш усі завдання, із-за столу не вставай.
-Ходімо в неділю до парку, проведемо там весь день.
-У нас є цілий вихідний, повчимося додатково.
-Можеш гуляти з друзями дотемна, але щоб уроки вивчив і поїв.
-Не переживай, паління батьків тобі не зашкодить.
Прізвище, ім’я: _______________________
Інструкція: Прочитайте вислови батьків (картки), поставте знак “+” біля тих, які допомагають зберегти та зміцнити здоров’я, і знак “-” біля тих, які шкодять організмові.
-З’їж ще кілька шматочків торта, він такий смачний!
-Не їж на ніч – це шкідливо!
-Ти занадто довго робиш уроки, іди погуляй!
-Поки не виконаєш усі завдання, із-за столу не вставай.
-Ходімо в неділю до парку, проведемо там весь день.
-У нас є цілий вихідний, повчимося додатково.
-Можеш гуляти з друзями дотемна, але щоб уроки вивчив і поїв.
-Не переживай, паління батьків тобі не зашкодить.